A versenytárs-orientált marketing korszakban, a kreatív, stratégiai gondolkozású, változni képes csapatok maradnak versenyben.
A helytelen vagy nem létező marketing stratégiák legfőbb jellemzője, hogy értékesítőink vállán nyugszik a teljes árbevétel felelőssége.
Marketing programjaink a versenytárs-orientált marketing stratégiák és a mesterséges piacteremtési technológiák bemutatásán keresztül nyitnak új növekedési távlatokat.
Szemben rengeteg elavult marketing módszerrel, működésképtelenné vált piacbővítési szemlélettel, tréningjeink a „rideg valóságot” tükrözik, arcátlan pontossággal mutatják meg, a lehetséges fejlődési irányokat, vagy az akár előre beárazható zsákutcákat.
Az elméleti oktatáson túl, stratégia alkotó brainstorming (ötletbörze) team munkára is felhívjuk hallgatóinkat. Tapasztalatunk szerint, a szükséges képességek, tudás, kreativitás, minden esetben jelen vannak, csupán felszínre hozásuk érdekében szükséges, modern szemlélettel, és kompromisszumok nélküli őszinteséggel tekintenünk lehetőségeinkre.
A 2 napos tréningünk és az azt követő konzultációs munka, igazi hadüzenet, a kilátástalanul zsugorodó árbevételeknek.